08.02.2019

TIEDOTE Vääksyn Konepiste Oy kehittää toimintaansa

Kuva tulossa

MEDIATIEDOTE
Vääksyn Konepiste panostaa uuteen kasvustrategiaan ja nimittää yhtiön hallitukseen kaksi uutta jäsentä.

Helsinki 08.02.2019 – Vääksyn Konepiste Oy on yksi maamme johtavista moottoriveneilyn, moottorikelkkailun ja maastoliikennevälineiden kokonaispalvelujen tarjoajista. Yhtiö panostaa uuteen kasvustrategiaan ja nimittää hallitukseensa kaksi uutta jäsentä; Juha Bromanin ja Anssi Rantasalon.

Juha Broman on työskennellyt 35 vuotta erilaisissa yritysjohdon tehtävissä. Hän on toiminut Wulff Oy:n myyntijohtajana ja kaupallisena johtajana vuosien1990-2002 aikana sekä toimitusjohtajana 2005-2011. Wulff Oy:n liikevaihto oli noin 35 M€ ja sen palveluksessa oli noin 100 henkeä. Lisäksi hän toimi Wulff Oy:n tytäryhtiön toimitusjohtajana vuosina 2011-2015. Emoyhtiö Wulff Oyj on pörssiyhtiö, jolla on toimintaa Suomen lisäksi Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa. Wulff Oyj on suurin pohjoismainen toimistotuotteiden jakelu- ja palveluyhtiö. Johtamiskokemusta on kertynyt lisäksi mm. Amer-yhtymän ja Esselte Oy:n myyntipäällikkönä sekä Oy Lindell Ab:n markkinointijohtajana. Esselte Oy on maailman suurimpia toimistotuotevalmistajia ja Oy Lindell Ab (nyk. Staples Oy) on puolestaan maamme johtavia toimistotuotejakelijoita.
Juha Broman lopetti toimistoalalla vuonna 2015. Sen jälkeen hän on toiminut mm. Vääksyn Konepiste Oy:ssä johdon konsulttina.

Anssi Rantasalo (KTM, EMBA) on yritysten strategiakonsultointiin ja urheilumarkkinointiin keskittyvän Great Vibrations Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja. Hän toimi 15 vuotta toimitusjohtajana Kemppi Oy:ssä, joka keskittyy hitsaavan teollisuuden laite-, ohjelmisto- ja palveluratkaisuihin. Yhtiön liikevaihto on noin 120 M€ ja sen palveluksessa on n. 650 henkeä 16 eri maassa (www.kemppi.com).
Anssi Rantasalolla on monipuolinen kansainvälinen liikkeenjohdon kokemus. Hän on hankkinut koulutuksensa Suomen ohella Kanadassa ja Saksassa, sekä toiminut useita vuosia Kempin tytäryhtiöiden toimitusjohtajana Ranskassa, Saksassa ja Malesiassa. Hän on myös toiminut Euroopan hitsausyhdistyksen

(European Welding Association, EWA) varapuheenjohtajana ja puheenjohtajana. Suomen ohella hänen työkieliään ovat ruotsi, englanti, saksa, ranska ja espanja.
Anssi Rantasalo on Finelcomp Oy:n ja Orfer Oy:n hallitusten jäsen. Hän on toiminut aktiivisesti suomalaisen teknologiateollisuuden kehittämistyössä mm. Teknologiateollisuus ry:n, TEKES:n ja VTT:n puitteissa, painopistealueina digitaalisuus ja teollinen internet, teollisuuden palvelu/ratkaisuliiketoiminta, teollinen muotoilu ja kansainvälistymisstrategiat..
Anssi Rantasalo on toiminut Ranskan kunniakonsulina Päijät-Hämeessä vuodesta 2014 lähtien.

Vääksyn Konepiste Oy:
• yksi maamme johtavista moottoriveneilyn, moottorikelkkailun ja maastoliikennevälineiden kokonaispalvelujen tarjoajista
• perustettu 1983
• liikevaihto 8 M€
• toimipisteet: Vääksy, Lahti
• henkilöstö 20
Lisätietoja antaa: Janne Korhonen,

Tuote on lisätty koriin

Siirry ostoskoriin
Tallennettu ostoskori ladattu

[CART NAME]

Siirry ostoskoriin
Tallennettu ostoskori poistettu

[CART NAME]

Tilaa uutiskirjeemme

Tilaamalla uutiskirjeen saat parhaat tarjoukset ja tietoa uutuuksista sähköpostiisi!